Thaw

16:51:00 Heather ♥ 13 Comments

Sníh taje. Na jednu stranu mám radost, jaro potřebuju jako sůl. Na druhou se mi zase bude stýskat po omrzlých větvičkách a mrazících na skle.








You Might Also Like

13 komentářů:

  1. úchvatné fotky, mně se líbí, když sníh taje, ale až na jaře, teď je ještě brzo, věřím, že si ještě zimu dostatečně užijeme ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou nepopsatelně úžasné!
    Já nesnáším tající sníh, jelikož se v tom fakt nepohodlně dobíhá vlak. :D Ale třeba ještě není všem dnům konec a ještě se dočkám krásného snížku. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný fotky:) Já akorát nemám ráda když taje až moc a mám mokro v botách..:D https://www.facebook.com/RuzenaRabovaPhotography?fref=ts budu ráda když se podíváš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou kouzelné... a plné nové naděje.. jestli víš jak to myslím =)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, hrozně mě dobíjí energií.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se ale vůbec nezlobím, že taje :-)) Už se těším na jaro, takže na fotky se mi dívá krásně :-))

    OdpovědětVymazat
  8. úplne nádherné fotky...krásne zachytené detaily :)...ja osobne by som ešte chcela zimu, keďže som sa tento rok ešte nebola poriadne lyžovať, ale tieto čľapkanice vonku mi už naozaj idú na nervy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky, zvláště se mi líbí ta 2. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný fotky!
    Taky se mi bude stýskat, zimu mám ráda, ale už chci léto :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotky :O
    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat