Začínáme

21:08:00 Heather ♥ 8 Comments




Vítáme vás na našem blogu! :)
Jsme dvě holky, spolužačky z víceletého gymnázia, a obě milujeme focení. Obě jsme dostaly pořádné foťáky k Vánocům 2012 a od té doby se nám začaly fotky hromadit. Proto jsme se rozhodly zveřejňovat je přes blog, aby nám tu neležely (oceníme jakoukoli zpětnou reakci, konstruktivní kritiku).
Budeme přispívat pod přezdívkami Audrey a Kay.

Audrey

Můj foťák se jmenuje Axl (po zpěvákovi Guns n' Roses). Je to Nikon D3100 a zatím mám jen základní objektiv Nikkor 18 - 55 mm. To by bylo o Axlovi.
Je mi 16 let a chodím na osmileté gymnázium do 5. ročníku (kvinta). Kromě focení mě baví šití (na stroji i v ruce), háčkování a spousta jiných kreativních činností.

Kay

Ahoj :). Já se jmenuju Kay, nebo tedy alespoň na blogu, a můj drahoušek foťák je Hector - taky Nikon,  D5100 s objektivem Nikkor 18 - 105 mm. Kromě focení ráda nejraději píšu a věnuju se grafice, nebo poslouchám hudbu (nejlépe hodně nahlas :D) a čtu, nebo sportuju a procházím se v přírodě nebo s kamarády.
Takže doufáme, že se vám na našem blogu bude líbit, a zase se vrátíte :).

You Might Also Like

8 komentářů:

  1. Tak nech sa vám teda darí :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo, kdyby toho bylo víc, byla bych takový prase, co by to spáslo všechno samo xD

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším =)) a určitě koukni =)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikon D3100 si chci koupit, ale než na něj ušetřím.. to bude asi dlouho trvat :D .. přeju ať se vám na blogu daří :)

    OdpovědětVymazat
  5. tiež milujem šitie ;) som na fotky zvedavá, čo by som ja dala za taký fotak.
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  6. teším sa, Nikon D5100 mám aj ja!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotoaparáty ste dostali úžasné tak sa teším na fotky,držím palce v blogovaní :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si zrovna pořídila Nikon D3100. Dobrej nápad si je pojmenovat :)).

    OdpovědětVymazat