Bubbles

10:55:00 Tereza Vlčková 17 Comments

Miluju laky na nehty =D. A bublinky? Prostě skvělá kombinace.
Nefotila jsem sice zrcadlovkou, protože tátův foťák má daleko lepší makro, i když je to jenom pouhý kompakt. Doufám, že se vám fotky budou líbit :).

You Might Also Like

17 komentářů:

  1. originální a zajímavé :) překvapuje mě že nejsou focené zrcadlovkou.. tohle jen dokazuje že nejde ani tak o foťák ale o fotografa :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé a jako vždy skvělé fotky:)
    taky mám jen obyčejný kompakt, ale makro fotí opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Jééj, to je vážne pekné :-)

    PS: Pozývam ťa na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. páni, tohle jsem ještě nezkoušela, bezva fotky!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Hello dear. . Beautiful blog, i'm a your new follower. . Would you want to return?
    Follow me..Waiting you in my blog kisses and good night.. <3
    =) http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. wow, to jsou překrásné fotky :) skvělý nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí ten nápad. :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, tak ty fotky jsou vážně dokonalé!!!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé! Příště na bílé pozadí :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera !! Máš talent, takto vyfocenou fotografii jsem ještě neviděla. Krása :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné! :)) Nenapadlo by mě to teda, super nápad!

    OdpovědětVymazat