Knihy

11:56:00 Tereza Vlčková 7 Comments


Hunger Games
Miluju knížky :). Krásně voní, když si je přinesete domů a někdy skrývají příběh, který mi vezme dech, hrdiny, které si zamiluju. Jindy jsou to jenom průměrné románky, které mě zabaví ale nijak moc ze židle nezvednou. 
Tyhle fotky jsou jenom nepatrný zlomek z magie knížek, ale i tak doufám, že se budou líbit :).



Hush hush - Zavržený

You Might Also Like

7 komentářů:

  1. Ty gify se mi strašně líbí.
    A s knihami jsem na tom podobně. Jen já si navíc ještě potrpím na klasiku v podobě mého milovaného Hamleta a nebo, co jsem teď četla Utrpení mladého Werthera od Goethea. Sice se většinou jedná o tragédie, ale za to je považuji za umělecký knižní klenot.
    Občas, ale mám pocit, že mi ty knihy nestačí jen číst. Chtěla bych do nich skočit a žít tam aspoň chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. ty gify jsou super! miluju knížky <3

    OdpovědětVymazat
  3. milujem vônu kniiiiih....ked idem do knihkupectva stale ich ovoniavam :D milujem vonu novoty :D ale este radsej mam vonu starych knih, milujem kniznice!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja milujem knihy a všetko s nimi spoločné !:)

    Budem rada, ak naštíviš môj blog:
    http://ninus-lovingart.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat