Meow

11:48:00 Heather ♥ 19 Comments

Kočka se nejprve zdála býti objektem fotogenickým. Později se však ukázalo, že to nebude tak lehké. neustále se hýbe, tváří se naštvaně, odmítá pózovat...... Takže i když je to krásné a milé zvíře, překvapivě na spoustě fotkách vypadá nevrle a nepřátelsky. Proto jen pár detailů:





You Might Also Like

19 komentářů:

  1. čiči odmítá pózovat, hroznéé! :P
    krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesto, že je těch detailů troška, jsou úchvatné! Opravdu se ti to povedlo, skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná kočička , ty oči:O<3!

    OdpovědětVymazat
  4. kráska krásná! Krásný detaily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou nejkouzelnější! Úplně čumím. Já bych tohle nikdy nevyfotila.

    OdpovědětVymazat
  6. První fotka se mi líbí nejvíc!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky!♥ Ta 1. je nejlepší:)
    ps. Chci tě pozvat na můj blog, kde probíhá giveaway o peříčkové náušnice, tak se zůčastni, jestli chceš:)

    OdpovědětVymazat
  8. krasne, ta prvni fotka je uzasna:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  9. Můj kocour už na focení pěkně prdí, vždycky mi uteče :))) Ty máš krásnou kočku

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ta je krásná! Ta naše se vůbec fotit nedá. Na každý fotce má zavřený oči a furt se hejbe. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zbožňuju kočky! A tohle je hrozně roztomilý!:)
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat