Narcis

14:22:00 Tereza Vlčková 4 Comments

Ne, nefotila jsem chlapce zahleděného do sebe (bohužel :/), ale jenom květinu.
Nechápu, co mě to popadlo, vážně ne. Zkrátka jsem si koupila v Obi dva květináče s cibulkama za 40 kč jeden, narcisy a tulipány. 
Zatím kvetou jenom narcisy, asi jim svědčí teplo z topení. Říkala jsem si, že to vykvete za dlouho, ale tyhle maličké květy se mi od neděle doslova rozvily před očima :). V poledne bylo vidět poupě a večer květ.
Je to pro mě taková hezká předzvěst jara, když za oknem chumelí.




You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Jde nemilovat tvé fotografie? Nádhera. Jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezky, jen mi tu jarni atmosferu trochu kazi to bilo vsude. at uz je jaro!

    OdpovědětVymazat
  3. Už chci jaro. Strašně neskutečně se na něho těším. Jak poprvé uvidím první sněženku a tak:O

    OdpovědětVymazat
  4. Great!!Would u like follow each other? Let me know. Kisses

    OdpovědětVymazat