Spider solitaire

21:25:00 Heather ♥ 12 Comments

Když jsem větrala peřiny, přinesla jsem si s nimi domů pavoučka. Docela maličkého a roztomilého. To si žádala fotodokumentaci. :D




You Might Also Like

12 komentářů:

  1. blééé já se pavouků hrozně štítím:D:P

    OdpovědětVymazat
  2. i když pavouky nemám ráda a bojím se jich, ty fotky jsou rozkošný :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle z dálky pěkný je, ale mít ho doma, tak skáču na stůl a řvu jako malý děcko! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle zvětšeně vypadaj i ty malý potvůrky co se ve skutečnosti zdají být roztomilý děsivě!!

    můj blog http://kjelen.blogspot.cz/
    díky za návštěvu,
    K.

    OdpovědětVymazat
  5. fujha :D hoci fotky sú podarené akurát toho objektu na nich sa dosť štítim alebo ešte tie "záchodové" s tenkými dlhými nohami pavúky, tie sú tiež riadne hrôzostrašné:D

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám ich rada, ale tento je zlatý =D
    Inak fakt podarené fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Roztomilý, pavouci mi nevadí, ale moje sestra, kdyby to viděla jen na peřině tak by do ní do konce života nevlezla :-)

    OdpovědětVymazat