Heart shaped bokeh

17:18:00 Heather ♥ 13 Comments

Až teď jsem se dostala k pořádnému rozmotání vánočních světýlek. Při odzdobování stromečku jsem je jen tak mrskla do krabice. No rovnou jsem na nich vyzkoušela metodu bokeh.










Nebokehová bonusovka :D


You Might Also Like

13 komentářů:

  1. wow! skveleeee.. ta posledni se mi libi asi nejvic!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný! :O Jsi moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tieto fotky mám veľmi rada.. vždy ma tak nejak ukľudnia ;)

    OdpovědětVymazat
  4. awwwww, miluju všechny fotky tadyyy!!

    OdpovědětVymazat
  5. perfektné fotky! :)
    bleulavander.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. krása, miluje bokeh a tá posledná fotka je úžasná:)

    nati

    OdpovědětVymazat
  7. krásné ? já jsi vytvořila ty srdíčka ?

    OdpovědětVymazat