Snowing again!

9:00:00 Heather ♥ 20 Comments

Toho jste si pravděpodobně všimli. Moje srdce jako "fotografa" zaplesalo (možná poslední šance zimních fotek na dlouhou dobu), ale jako běžný občan, který musí denně chodit venku několik kilometrů, jsem pěkně otrávená. :D takže doufám, že to brzy zase sleze a přestane foukat vítr.










You Might Also Like

20 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Všechny bych si je dala zarámovat a pověsit na zeď! :)

    OdpovědětVymazat
  2. nadherne fotky, najmä ten mraz (asi na okne ) a ta vlocka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný blog a hlavně ty fotky.. překrásný opravdu :) jsem ráda že jsem tvůj blog objevila, budu ho moc ráda sledovat i nadále.. přidala jsem se mezi tvoje čtenářky.. budu moc ráda když navštívíš můj blog a také se přidáš mezi moje čtenářky :) měj se krásně.. onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný fotky! Já jsem na focení levá..

    OdpovědětVymazat
  5. Teda fotky jsou to nádherný!! Ta třetí mě fakt ohromila! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, ta dokonalá sněhová vločka<3

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ta 3. fotka je bombastická! a ta s tím šípkem taky
    u nás nesněží, jenom fouká vítr, což není nic příjemného :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. no sníh mi už fakt vadí!
    ale tvoje fotky jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou nádhernné. Ty detaily! <3 Jen bych ten sníh už nemusela... ale dívá se na něj pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné fotky, pěkné fotíš! ano, fotky ve sněhu jsou krásné ale mrznutí už mi stačilo, takže už sníh nechci.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. I když jsem ráda, že už se oteplilo a sníh je pryč :)).

    OdpovědětVymazat
  12. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Také bych už brala, kdyby sníh slezl..
    Ale za tyto fotky to stálo, jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky:) umíš úžasně fotit!:)

    OdpovědětVymazat