Čekání na jaro

20:30:00 Tereza Vlčková 9 Comments


Jaro je sice daleko, venku je hnusná zima, ale už tak na některých stromech kvetou kočičky. To je asi dobrá zpráva, ale já už bych radši teplo a slunce... :D









You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Dneska jsem se byla projít a taky jsem na kočičky narazila :) Konečně už něco začíná kvést, jaro už je blízko ;)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou krásný fotky:) kéžby už aji u nás byly už nějaký pupeny na stromech:/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :), už aj ja vyzerám všetky púčiky na stromoch a konečne to začína aj vyzerať že sa blíži jar :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju , jak jsou ty kočičky semišové:33 Už jsem se smířil s tím, že bude zima forever:D

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké fotky. ta studená atmosféra je skvela <3

    OdpovědětVymazat
  6. Mám v plánu si jít kočičky někam nakrást Muheh :D

    OdpovědětVymazat