Details of my room

17:29:00 Heather ♥ 17 Comments

Nedávno jsem si prohlížela katalog z Ikei a nejvíce mě zaujaly fotky detailů interiéru. A to i po umělecké stránce, tak jsem se rozhodla zkusit podobné u sebe v pokoji.

čelo postele s budíkem - Ikea



maska na spaní - diy

krabicová malá polička na Axla (foťák)

šicí stroj

čelo postele
obrázky z galerie TATE v Londáně, nášivka IRON MAIDEN, odznak s britskou vlajkou


You Might Also Like

17 komentářů:

  1. nádherné fotky:) Ten budík je uplně užasný♥

    OdpovědětVymazat
  2. tá prvá fotka je prekrásna <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jinak než úžasný! :)
    Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky , mají skvělou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hey your blog is so cool! I totally felt in love with it and with your unique style! What do you think of following each other? Visit my blog if you want and let me know, hope to hear from you soon <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera.. hlavně ta kytička, tak strašně se těším na jaro až si je budu střihat do vázy ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Podle těchto malých detailů soudím, že máš moc pěkný pokoj. Přesně můj styl- bílá. Není lepší barvy (pro mne). Mimochodem ten lak na nehty je od Essie odstín TOPLESS&BAREFOOT. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni!! krásně fotíš :) MIluju takovéhle fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak takové fotky ti jdou neskutečně skvěle! :)
    Jinak jsem ráda, že se brýlky líbí, jsou z Takka. :)

    OdpovědětVymazat
  10. those are some adorable shots and it seems you have a wonderful room!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky :) určite môžeš aj do budúcna ich spraviť viac z celej izby ;) :)mám tiež rada takéto interiérové fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný fotky :) měla bych udělat něco se svým čelem postele, jsou tam jenom kapesníky a pár "někdy je přečtu" knížek :D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný ! Chtělo by to nějaké room tour, tvůj pokoj vypadá moc krásný, už podle detailů :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak toto je prekrásne:) nádherné detaily...páči sa mi hlavne tá maska na spanie :P

    Veronika

    OdpovědětVymazat