středa 27. března 2013

Kroky k jaru

Minulou středu už to vypadalo tak nadějně, ale pak zase nasněžilo. Grr... Každopádně doufám, že moje fotky budou působit alespoň trochu předjarně - nikde žádný sníh. Teda, možná bych mohla mít něco jiného, než kozačky, ale stejně...
Klidně bych za slunce a teplo upsala duši! :D Nebo bych za jaro klidně propadala i tyhle moje nejoblíbenější džíny :D.



   

13 komentářů:

  1. Jéé, u Vás není sníh, jak já ti to závidím! ;)
    Také bych už chtěla vyjít vstříc jaru, ale u nás to asi ještě měsíc počká! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci už taky teplo, jenže u nás teď ještě sněží! :D

    OdpovědětVymazat
  3. S tím počasím to mám stejné:D Už je polovina jara skoro a jako sníh:D Nechápu:D a JINAK TY DŽÍNY JSOU SUPER:)

    OdpovědětVymazat
  4. tá prvá fotka je top ! :), no aj u nás to minulý týždeň ešte vyzeralo že tá jar už konečne je tu ale zase sneh :/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja nosím pod rifle s dierami čipkované silonky:))

    OdpovědětVymazat
  6. The lace is so pretty<3 Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty silonky pod tím vypadaj skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krajka je našitá přímo v riflích, silonky to nejsou :D.

      Vymazat
  8. Suprový fotky!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat