pátek 15. března 2013

Lampička


Dnes vám přináším fotky mojí milované lampičky z optických vláken. Mám jí už dost dlouho, ale fotit jsem ji začala teprve, když jsem dostala Hectora. Z asi 50 fotek je jich jenom pár ostrých, ale myslím ,že stojí za to :).



15 komentářů:

  1. Hezčí fotky jsem neviděl:O mám z nich dost:OOO:33

    OdpovědětVymazat
  2. 2. a 6. bych si někam pověsila..krása :)

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky takovou lampu :(( ty fotky jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. vždycky jsem takovou chtěla:D ty fotky jsou boží, hlavně 3 a 6'))

    OdpovědětVymazat
  5. Aky mas fotak? ;) Pretoze tie fotky su perfektne! :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké máme foťáky a k nim objektivy je nahoře v postranních panelech. Kay má panel vpravo ;).

      Vymazat
    2. Ty fotky nejsou dobrý kvůli foťáku, to je mnou :DD. Dobře, dělám si legraci :D.

      Vymazat
  6. ♥ panejo, to jsou úplně nádherné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Okouzlující, nic víc ani nemůžu říct :-o

    OdpovědětVymazat