Peonies

17:01:00 Heather ♥ 16 Comments

Tohle je poměrně stará fotografie, focená ještě kompaktem (no jo, s Axlem už by to bylo jinačí :D). Ale upravila jsem jí až teď. Která varianta se vám líbí víc?



You Might Also Like

16 komentářů:

  1. To se ti povedlo :) a líbí se mi obě..ale kdybych si měla vybrat, tak 1.

    OdpovědětVymazat
  2. Pivoňky <2 <3 hezké fotečky.:)
    zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí asi ta první víc. :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!! Obě se mi moc líbí, ale trochu víc asi ta první! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi první varianta! :))

    OdpovědětVymazat
  6. wow! amazing photos <3 !!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky a fakt si neviem vybrať ktorá varianta ale asi viac tá prvá :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. těžko říct, která varianta je hezčí, líbí se mi obě. asi první, ale jen proto že sem pesimista a mám radši černobílé fotky :D

    OdpovědětVymazat
  9. wow, tak tie fotografie vyzerajú veľmi zaujímavo!
    krása!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. parádní!!! :) fakt je to zajímavý)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné:) kde si upravovala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Photo filtre, ale stejným zůsobem to půjde i ve ve Zoner Photo Studio nebo Photoshopu ;)

      Vymazat