Spider Solitaire II.

19:07:00 Heather ♥ 15 Comments


Tentokrát jsem si pavouka nepřinesla s peřinami, ale záměrně jsem ho chytala po stropě. Moc se mu teda pózovat nechtělo, takže fotky jsou jen 3. Hrozně se mi líbí, jak je disproporční, je srandovní. Byl velký asi 5 milimetrů, takže mi několikrát utek z dlaně a skoro sem si toho ani nevšimla. 1. článek Spider Solitaire (hnědý pavouk) je tady.



You Might Also Like

15 komentářů:

  1. No je, já bych se zbláznila !!

    OdpovědětVymazat
  2. takze teraz idem a prehladam si celu izby ci tu nie je nejaky pavuk.fuuuuj aky strach mam z nich....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to neee... to by mě vezli ho jen vidět v pokoji natož ho mít v ruce..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Znám tenhle druh pavouka, taky jsem ho fotil:D V mém případě mi i pozoval:DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky hezký ale já bych se zbláznila:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to ťa teda obdivujem!! Ja mám z pavúkov úplnu fóbiu :O

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš:D to by nebylo nic pro mě:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je masakr. Já z pavouků nemám strach, ale ta zelená je celkem děsivá! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Bléé :D Ale dobrá fotografka jsi ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. WOW! Já bych ho do ruky asi nevzala :)
    Nádherné fotky, pavouček je velmi fotogenický :D

    OdpovědětVymazat
  11. Aww já bych se asi zbláznila:D

    OdpovědětVymazat
  12. pavouky kdekoliv jinde než v mym pokoji... celkově tam kde spím (mám totiž panickej strach, že to po mě v noci poleze) v pohodě rozdejchám... kdyby mi tohle mělo ale lízt doma tak mě asi klepne

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím vás co jr to za pavouka? Všude jsem to hledala a nikde nic.

    OdpovědětVymazat