Strawberry

9:07:00 Heather ♥ 13 Comments

Zase přichází mrazy...tak aspoň jahody jako malá útěcha a příslib teplejších dnů. 








You Might Also Like

13 komentářů:

  1. Kéž by už byly slaďoučké jahody ze zahrádky:)

    OdpovědětVymazat
  2. uu už sa tešíím na leto a jahody ^.^

    OdpovědětVymazat
  3. Mnáám jahody:OO už jsem se tak těšil na jaro. A zase nic. Už je zase -4 -__-

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na letošní sklizeň! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam:) Už se těším jak bude teploučko a jahůdky babičce porostou na zahrádce:)
    povedené fotky:))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé , jahody <3
    Už aby byly čerstvé na zahrádce!

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, taky si v těchto dnech ujíždím na jahodách :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, připoměla jsi mi, že mám jahody v lednici... Snad ještě budou dobré...:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. tohle se mi moc líbí! sbíhají se mi sliny..
    mimochodem, děkuji moc za pochvalu mých fotek, moc si toho vážím :)
    váš nový folower -B

    OdpovědětVymazat
  10. Už aby bylo léto! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju jahody v zimě... ne, jinak- miluju jahody pořád, ale v zimě mi alespoň připomenou léto :D ty fotky jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat