Birch

8:39:00 Heather ♥ 13 Comments


Stromy dělím do dvou kategorií. 1) Ty, na které se dá bez problémů  a pohodlně vylézt. Obvykle "kulatější" stromy s tlustými větvemi začínajícími při zemi (např. ořešák nebo borovice). 2) Ty, ne které už se leze zpravidla obtížněji. Stromy s větvemi tenkými, ohebnými a začínajícími vysoko nad zemí (smrky). Do druhé kategorie patří i břízy. Nedá se sice na ně moc lézt (maximálně se zavěšovat na spodní větve), i přes to je mám ale velmi ráda. Připadají mi strašně krásné, obzvlášť na jaře, kdy mají drobné světle zelené svěží lístečky.

Byl jste někdo v galerii TATE v Londýně? Pokud ano, nepochybně jste si všimli množství krásných mladých břízek na prostranství před vchodem. Ty se mi líbily skoro víc než samotná galerie. Poměrně dlouho jsem mezi nimi seděla a kochala se pohledem na Temži , Millennium Bridge a v dálce katedrálou sv. Pavla.





You Might Also Like

13 komentářů:

  1. Krása a první fotka je boží ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě spíš víc než břízy zaujaly fotky. Moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. V Londýně jsem zatím nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  4. Supr! :) Můžu se zeptat, co máš za objektiv?:) Jinak je supr, že je tu taky někdo kdo má rád přírodu a hledá něco krásnýho i na stromech:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím fotíme najdeš na postranních panelech v našich "profilech" (můj je ten vlevo). Konkrétně já mám objektiv Nikkor 18 - 55 mm.

      Vymazat
  5. to jsou moc krásné fotky, ale víc mě uchvátili to oko zvířete, ty byly vážně úžasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Umíš krásně fotit :)

    Zvu tě na svojí GA, budu ráda za tvojí účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat