Hledání jara

8:37:00 Tereza Vlčková 11 Comments


Slunce svítí...


 Tady bych jaro asi hledala marně, na sjezdovce je pořád sníh... Snad už tam dlouho nevydrží!


 Pupeny už jsou ale na spoustě stromech.


 A mezi starým listím se bere zelená tráva.




Ale potom začalo přihořívat :D. Paradoxně na místě kousek u silnice...





Konečněěě! :D Maličké podběly jsem našla jenom na jednom místě a přijde mi to skoro jako zázrak :D. Konečně alespoň malá známka jara, konečně se začíná dělat hezky. Snad to vydrží a dočkáme se i toho, že budeme moct fotit třešňové květy a zlatý déšť :).

You Might Also Like

11 komentářů:

  1. Tá prvá fotka je dokonalá♥

    OdpovědětVymazat
  2. První fotka s tou kapkou a sluncem je fakt skvělá ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. musim se pridat k ostatnim. prvni fotka je skvela!! jarooo <3

    OdpovědětVymazat
  4. nádherne fotky! :) hlavne ta druha

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! :-) Právě, že jsem to tričko dostala zdarma jako projekt "tričko pro blogera" A ano, chtěla jsem si tam nechat natisknout logo skupiny Queen ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, taky si tak přijdu! :) Kam se na Freddieho hrabou dnešní "rádoby" zpěváci! :) Nesmrtelný hlas! :) A nesmrtelná hudba! :-)
      alespoň pro mě . Jsem ráda, že nejsem na téhle planetě jediná :D

      Vymazat
  6. Máš nádherné fotky.:) čím fotíš?
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  7. joo matika je prostě zlo :D co dodat ale pochopila jsem jenom jeden debilní příklad jestli to tak bude pokračovat tak si budu pííískat:D a krásné fotky, jenom aby to jaro na plno začalo, třeba už dneska to počasíčko konečně stálo za to!

    OdpovědětVymazat
  8. Já se modlím alespoň za jeden týden.. jeden týden v kuse sluníčko a krásná obloha a třeba lehký větřík ale to bude vše a žádný déšť a žádná zima... jó kéž by :)

    OdpovědětVymazat