neděle 28. dubna 2013

Trees in Blossom



Máme co jsme chtěli - venku je skoro léto. Tedy aspoň podle teplot a já se musím přiznat, že teploty nad 25°C nemám moc ráda (můj ideál je 22°C a sluníčko). Aspoň vykvetly rychle stromy, což se mně osobně strašně líbí. už se těším, až nám v centru pokvetou okrasné třešně s růžovými velkými květy, půjdu je nafotit





18 komentářů:

  1. Změna je dobráá:) A jinak ty jarní fotky:33:D

    OdpovědětVymazat
  2. Design sa mi veľmi páči a tieto jarné fotky sú tiež nádherné! :°)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný fotky)) u nás nic ještě moc nekvete//

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju jaro:) Kvetoucí stromy jsou nádherný! Celkově je jaro krásný - všechno kvete a je barevný.

    OdpovědětVymazat
  5. hezký nový design, parádní jarní fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj krásne fotky hned si ťa pridávam na sledovanie :) pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky :) budem rada ak sa zapojíš http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Jaro mám jako na prvním místě, většina lidí má léto, ale já mám jaro protože v žádném jiném ročním období nejsou stromy tak krásné jako na jaře.. :)) I love spring♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. milujem kvety čerešne! a tieto fotky sú naozaj nádherné!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsou třešně, to jsou nějaké špendlíky, třešně zatím (tedy u nás) nekvetou. ;)

      Vymazat
  9. úžasné ,úžasné ,úžasné!!
    miluju tyhle jarní fotky:))

    OdpovědětVymazat
  10. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky :) milujem takéto fotky kvetov :) a jar ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Perfektné fotky! :O)
    Na tento nádherný pohľad som sa tešila celú zimu ;)

    OdpovědětVymazat
  13. krásne :) , inak odstráňte si to overovanie komentárov, je to dosť otravné :D

    OdpovědětVymazat