Through a magnifying glass

15:34:00 Heather ♥ 11 Comments

Fotit skrz lupu mě napadlo celkem náhodou, když jsem si tak zkoušela upgradovat objektiv :D (mimochodem opravdu dobrý na na focení detailů ;D). Společně s tímto mě napadlo fotit skrz brýle, tak se tu snad někdy takové fotky objeví...





odraz na hladině jezírka


You Might Also Like

11 komentářů:

  1. skvělej nápad, úžasný fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné..:) Super nápad :)1. fotka a čičina jsou užasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvelý nápad, vyzerá to super :O

    OdpovědětVymazat
  4. Tvl. to je úplne úžasné!! :O

    OdpovědětVymazat
  5. NÁDHERA!!A ORIGINÁLNÍ!!vážně,klobouk dolů:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám asi tři série fotek skrz lupu a ač ty fotky nejsou nikterak superostré a superkvalitní, jsou super! Takže jsem nadšena i těmi tvými! Hlavně tou první a tou kočičkou =)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjoo, já fotím jen občas přes sluneční brýle... přes lupu, to je úžasnej nápad! to budu muset vyzkoušet. Super fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky a krásný originální nápad! Možná bych lupu nedávala úplně doprostřed fotky. První a poslední fotka se mi líbí nejvíc, jsou opravdu povedené ;)

    OdpovědětVymazat