VESELÉ VELIKONOCE!

12:25:00 Heather ♥ 22 Comments

Původně jsme velikonoční příspěvek ani přidávat nechtěly, ale když už jsem měla letošní vajíčka zdokumentovaná.....Barvila jsem v cibulových slupkách a motivy vyškrabávala odlamovacím nožem. Fotky původně sloužily k dokumentačním účelům, tak nečekejte žádnou vysokou uměleckou hodnotu. :D ;)

Metallica, fuck yeah :D
logo Metallicy podruhé...
Inspirované logem Roberta Planta z Led Zeppelin :D



vajíčko pro bráchu - ten lítá na větroních


You Might Also Like

22 komentářů:

  1. Souhlasím. To peříčko nemá chybu. Jó já letos poprvé barvila v cibulových slupkách a dopadlo to tak, že ty vajíčka nechytli ani skoro žádnou barvu. Dělala jsem to hold úplně jinak než se to dělat má. :D Ale příště už se to snad opravdu podaří. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vajíčka jsou moc hezký :) My většinou barvíme voskem, teda mamka barví, asi se příští rok přemůžu a zkusím udělat nějaký vlastní :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak to je hodně dobrý! :O Mít tu trpělivost na to. :D Fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dělala u televize, takže s trpělivostí nebyl problém ;)

      Vymazat
  4. Jsou nádherná , hlavně to peříčko:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiši vidíš, takovu techniku jsem ještě nikdy nepoužila... Krása! :))

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělé, všichni píšou o těch cibulových formách, ale já sakra vůbec nevím o co jde:D asi jsem sto let za opicema:D

    OdpovědětVymazat
  7. a taky dobrá byla :D! vajíčka jsem dělala tak samo až na ty ornamenty, to jsem dělala různé kliky háky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Bože!! Tak to je dokonalost!!! To s tím pírkem se mi moc líbí si šikovná;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to nádherne :) Si šikulka!

    OdpovědětVymazat
  10. vajicka su naozaj nadherne... ja som to skusala ako mala, ale neslo mi to... mozno keby som to teraz skusila, ktovie ako by to dopadlo :)

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. to pierko a logo metallicy vyzerajú super. skvelý nápad.^^

    OdpovědětVymazat
  12. Wow to jsem si nemyslela že se můžou vajíčka takhle povést. Opravdu krásně namalovaný. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Waaaw,vyšlo ti to perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  14. To vajíčko s letadýlkem je skvělé! :-D

    OdpovědětVymazat