sobota 4. května 2013

Blueberries

V lese už začínají kvést borůvky. Těšíte se? Já je miluju a nemůžu se dočkat. :3






15 komentářů:

  1. moc pekne zahlavi! uz se tesim na modre rty a zuby a snad i cele obleceni!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :) my teď s kámoškou dělaly dort s borůvkama (mraženýma), takže teď ty modře barvící potvory nechci dlouho vidět :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ako vždy perfektné fotky!! :)
    Jooo joo na boruvky sa tešim moc <3

    OdpovědětVymazat
  4. 1. jsme s našima šli na hory a taky tam bylo hrozně moc borůvek, úplně se těším až tam v létě někdy půjdu:D úžasný fotky))

    OdpovědětVymazat
  5. hezký fotky:) Já mám borůvky taky hrozně ráda už se těším:)

    OdpovědětVymazat
  6. super fotky :) Pozrela som tvoj blog a dosť dobre fotíš ;) len tak ďalej :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. O áno teším sa! :) Pokiaľ chceš budem rada ak sa zapojíš ;) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Awesome inspirations. You are perfect.
    This is the way I love it the most!

    Best wishes from
    HOLYKATTA

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky. Ano ano, těším se na borůvky a na úplně fialovou pusu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Boží fotky!! :) asi zrcadlovka že? :)
    Já fotím jenom FUJIFILM S4200 :) Ale stačí mi to :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé borůvčí!! :) krása..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Borůvky jsou nejlepšíí, miluju je ve všech formách :D

    OdpovědětVymazat
  13. Audrey, miluji borůvkovou sezónu! A Tvé fotky jsou krásné, opravdu moc krásné:-)
    Krom toho máš moc pěkný blog, jsem novým followerem a budu ráda, když i Ty navštívíš a připojíš se k mému blogu;-)
    Pěkný den a těším se na nové fotky!

    OdpovědětVymazat