Bright blue sky, brand new day

14:42:00 Tereza Vlčková 13 Comments

Minulý týden v pondělí bylo krásně, takže jsem toho využila a hned vzala foťák na střechu. Doufám, že vás obloha nebude nudit, protože byly opravdu nádherné mraky, které jsem prostě musela vyfotit hned několikrát, protože se za celé odpoledne měnily :).

Kamarádčiny boty :)



Svatá hora
Miluju ty boty :). Není nic lepšího než si rozsvítit den neonově oranžovou :D
Pohled na celé město. A omlouvám se za  ty malé nedokonalosti v rozích, ale špatně jsem nasadila sluneční clonu :D.

Poznáte někdo město? :D Když byla tma, moc vám to nešlo :D. 

You Might Also Like

13 komentářů:

  1. love this shoes and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. skvelé fotky, prvá asi najlepšia, strašne sa mi páči ten kontrast oranžovej a bledomodrej.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že boty jsou na vašich fotkám opravdu velice oblíbené :D
    město nepoznám, to se omlouvám, v zeměpise nějak zvlášť nevynikám, přestože mě baví :D :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jee ty fotky s těmi botami jsou super!!! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jeej, naozaj super fotky a pekná obloha :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hey,
    great pictures and nice shoes.
    Thanks for your comment on my blog. Hope you drop by soon - new post! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  7. Nohy ve vzduchu to už trochu začíná být váš vyhraněný styl,že? :D :)

    OdpovědětVymazat