Dark night

16:08:00 Tereza Vlčková 6 Comments

To jsme šli s tátou fotit zatmění měsíce minulý čtvrtek. Vybaveni dalekohledem a Hectorem jsme vylezli na střechu a čekali. Jenže zatmění teda nic moc. Jenom takový mrak na kraji měsíce, člověk by si myslel, že jde vážně jenom o nějakou meteorologickou záležitost. Takže během čekání, jestli se teda něco bude dít, jsem shledala zajímavější město. Neměla jsem stativ (teď už mám, 140 cm, krasavec :D), takže většina fotek měsíce vyšla na nic, ale pohled na noční město se mi líbí hodně. Sice jde jenom o maličké město, v Praze nebo Brně by to bylo úplně o něčem jiném, natož potom třeba v nějakých Amerických městech, ale o tom si můžu nechat jenom zdát. Každopádně jsem nakonec spokojená se dvěma fotkami, o které se teď s vámi chci podělit. 


Poznáte, o které město se jedná?

You Might Also Like

6 komentářů:

  1. Fotky pěkné, ale přiznám se, že podle světýlek město nepoznám.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Noční města jsou nejkrásnější:D

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé fotky, mesto v noci má svoje čaro.:))
    p.s. na mojom blogu je giveaway, ak budeš mať chuť, zapoj sa tu: http://hausofcaramia.blogspot.sk/2013/05/moja-dzahodova-giveaway.html :))

    OdpovědětVymazat