úterý 7. května 2013

Life on the line

Dnes vám přináším fotky, které jsem pořídila o deštivém odpoledni prvního máje. Asi nemají žádný hlubší význam, ale přece jenom jsem si neodpustila a dopsala k nim nějaký text :D. Tyhle fotky jsou úplně na konci. Doufám, že se vám budou líbit :).




11 komentářů:

  1. Dobrý ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. :D wau super :D vyzerá to zaujímavo :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední je suprová. Hrozně se mi líbí! Ale je jediná, ostatní na mě moc nezapůsobily..
    Ovšem je to skvělý nápad na fotku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee, nový vzhled! (Asi už delší dobu, ale neměla jsem možnost sledovat blogy. :( ) Moc hezké!
    Ty fotky a text - prostě úžas! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou dokonalé, vtipné, tajemné i sexy. Paráda!

    OdpovědětVymazat