Lilac + bokeh

9:45:00 Heather ♥ 11 Comments

Určitě si zobrazte celý článek, jsou tam světýlka zformovaná do tvaru srdíček. ;)


Poprvé jsem zkoušela bokeh za denního světla. Vyzkoušela jsem i srdíčka a čtverečky (se mi nakonec tolik nelíbily, s jemnými šeříky vypadaly moc ostře). Můj první pokus o bokeh najdete tady (barevná světýlka ve tmě).



You Might Also Like

11 komentářů:

  1. nádhera!i jak to k sobě ladí!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky :)
    Miluju, jak šeřík voní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože to je nádhera! :) Miluju fialovou a tohle je fakt paráda..!

    OdpovědětVymazat
  4. mmmm vůně šeříku:33 Kde pořád bereš ty kytky:D

    OdpovědětVymazat
  5. projela jsem vám několik článků, váš blog je pro mě novinkou.. ale jsem opravdu unešena!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing post ! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý! taky jsem to zkoušela ale moc se nedařilo...

    OdpovědětVymazat
  8. vždy som toto obdivovala, ako si to urobila? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho už jsem neviděla takovou krásu. Vážně moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat