Beetle

8:32:00 Heather ♥ 10 Comments


Od té doby, co mám Axla (můj foťák) se dost změnil můj pohled na svět. Dřív, když jsem měla v pokoji brouka, tak jsem ho čapla a vynesla ven. Teď ho zkoumám, jestli je fotogenický a s jakým pozadím by ladil. :D Občas (ok, docela často) zavírám jedno oko, abych viděla, jak by to vypadalo na fotce (zvlášť u detailů jsem byla několikrát zklamaná, protože když se koukáte oběma očima, vypadá to prostě líp, poněvadž to vidíte z více úhlů.) ;)





 

You Might Also Like

10 komentářů:

  1. tvoje fotky prostě obdivuju!<3

    OdpovědětVymazat
  2. akú má zaujímavú farbu! + podarené fotky veľmi:)

    GIVEAWAY U MNA

    OdpovědětVymazat
  3. nie som sama strelená aj ty máš pomenovaný foťák :) inak tie fotky sú nádherné, to pozadie tam uplne najlepšie ide! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stunning natural photography! The colors are so dramatic and pure!! ove your blog, doll!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    OdpovědětVymazat