Spider Solitaire III.

10:12:00 Heather ♥ 18 Comments


Tohle je zatím 3. post s pavouky (přiznám se, mně se prostě pavouci líbí :D ). Tenhle se mi líbí nejvíc, jelikož je konečně focený venku. Konkrétně na krásných kvetoucích dřevinách - rhododendronech. Snad se vám budou fotky líbit a pominete, že normálně pavouky nesnášíte. Mně se na něm strašně líbí ty jeho malý oční bublinky a křiklavá barva.
Předchozí články (odkazy):
Spider solitaire I
Spider solitaire II



You Might Also Like

18 komentářů:

  1. fujky fujky fujky , :DD jačím keď vidím niekde pavúky ale fotky sú super ! :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, ale trochu mě mrzí, že je k nám.. "břichem" :D nebo prostě zády

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou krásný, ale já sama bych neměla ani na to ho vyfotit bléé!:D

    OdpovědětVymazat
  4. ááá nemám rada pavúky, ale pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky mají pěkné barvy ale nic to nemění na tom, že bych po něm nejradši hodila bačkoru!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Pavúky osobne nemám rada :D Ale v tvojom prevedení na fotkách vyzerajú skvelé :D

    OdpovědětVymazat
  7. mně se teda ten pavouk nelíbí :D ale fotky jsou krásné, to nelze upřít, hlavně první a poslední :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé já mám arachnofobii :D jinak krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. fotky sú ozaj krásne! :) ale to nemení fakt, že nenávidím pavúkov :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty fotky jsou neskutečně povedený! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct fuj, ale i jé:D Pavouky nenávidím,ale ty fotky jsou prostě profi, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  12. fotky super :) ale inak fujkky, by som sa bála, že ma zožerie :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. WOW! Ta první fotka se mi líbí moc i barevně :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  14. Pááni to jsou barvy ! Pavouk si uměl vybrat kde bydlet :D .. moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat