Sunset

18:21:00 Heather ♥ 13 Comments


Fotky z posledního víkendu. V podvečer se mi zachtělo fotit. Bohužel, Slunce bylo už dost nízko nad obzorem a světlo nebylo nic moc (na focení detailů). Tak jsem se rozhodla toho využít a vznikl (podle mě) skvělý "temný" efekt. Která se vám líbí nejvíc?









You Might Also Like

13 komentářů:

  1. Jedny z nejhezčích fotek na tomhle blogu... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju hru stínu a světel.Miluju,když je část fotky tmavá a část osvícená sluncem.Miluju tvoje fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. win one piece of jewelry >> http://svenagrade.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Oooo! Tak to je krásný, miluju takovéhle experimenty. Fakt se ti to povedlo, fotky tím dostaly originální nádech. Asi jsi použila stativ, ne? :D :)
    Líbí se mi 1., 2. a 5. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalosť! <3

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  6. To světlo je náhodou úplně skvělý, není to tuctové, jako by to bylo při normálním skvětle, paráda! Nejvíc se mi líbí asi 2,3, a 4.

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, fotíš na manuál nebo automat? :)

    OdpovědětVymazat
  8. zase krásný fotky:) taky někdy vytáhnu foťák ven až když je tma:)

    OdpovědětVymazat