Summer photo challenge (1): Fotka, na kterou jsme pyšné

9:00:00 Tereza Vlčková 5 Comments


Den první: Fotka, na kterou jsme pyšné

Kay

Tuhle fotku jsem vyfotila naším prvním digitálním foťákem, když mi bylo asi osm let. Je na ní náš pes Čiky v době, kdy ještě viděla. Fotka vznikla skoro náhodou, ale i tak jsem na ní pyšná doteď, protože jsem byla tak malá a ještě jsem focení ani trochu neřešila, protože na ní Čiky vypadá rozesmátě a protože se mi povedla :D.

Heather


Já teda neumím přesně říct, která moje fotka se mi líbí nejvíc, ani si honem nemůžu vzpomenout na nějakou speciální. Tahle je stará asi týden (takže jí mám pořád v paměti :D ) a vybrala jsem jí proto, že bylo opravdu štěstí dostihnout včelu při její rychlosti a dalo to celkem dost práce.

Do linkovače vkládejte odkazy na článek, ne na blog :).

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Teda, obě jsou fakt super, skvěle zachycené momentky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem Vaše fotky! :) Takže máte novú sledovateľku! :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky!:)

    Na mém blogu právě probíhá Persun giveaway:)
    http://dreaming-fool.blogspot.cz/2013/07/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. A kde je moja? ja som poslala tiež :/

    OdpovědětVymazat