Summer photo challenge (2): Fotka věci, kterou vídám každý den

16:48:00 Heather ♥ 6 Comments

Den druhý: Fotka věci, kterou vídám každý den

Kay


Tyhle hodiny už mám od mala, rodiče si je koupili asi před dvaceti lety. Nějak jsem se nikdy nedohrabala ke koupi jiných a myslím, že už ani nechci. Tyhle hodiny prostě ke mně patří, dívám se na ně každý den, než jdu do školy, když vstanu, když jdu spát...

Heather


Já jsem si vybrala odtok v dřezu u nás v kuchyni. Setkávám se s ním naprosto denně, ať už při oplachování ředkviček, umývání nádobí nebo údržbě jeho samotného. Zároveň se mi líbí jak na detailnější fotce vypadá futuristicky - skoro jako nějaký obří větrák nebo turbína.

EDIT: (Pokud se chcete zapojit do challenge i zpětně, můžete doplnit předchozí témata v jakoukoliv dobu)

You Might Also Like

6 komentářů:

  1. Hodiny jsou zajímavé a i fotka je to pěkná. Dřez je zas dost originální nápad! :D Jen mi vadí, že jsou trošku useknuté ty kraje.. jinak máme stejný odtok! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som to poslala na mail kayandaudrey@gmail.com , nedá sa to iba tak? ja nemám čas každý deň písať o tom článok na svoj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to neni na každý den, je to jednou za tři dny. Nemusíš psát článek, stačí postnout fotku.

      Vymazat
    2. príde mi to divné spraviť post s jednou fotkou. tak nič no,. jaže to stačí poslať.

      Vymazat
  3. Ten dřez je vážně super nápad.. já ho teda vidím hrozně nerada, hl. protože mi hned připomene umývání nádobí :D

    OdpovědětVymazat