Summer photo challenge (6): Fotka, na které jsem já

21:33:00 Heather ♥ 3 Comments


Den šestý: Fotka, na které jsem já

Kay


Fotka pořízená v jednom předraženém starožitnictví v Českém Krumlově :D.


Heather

Bohužel, nemam nic moc v zásobě (ne že bych si samofotky nedělala, dělám je často, ale hned je mažu :D). Zkusila jsem jednu vyfotit narychlo před odchodem jenom kvůli challenge, ale nakonec jsem se rozhodla nezveřejnit ji. :D takže přihodím jenom tuhle, kterou znáte z postranního panelu. Já na ní moc nejsem, spíš Axl, ale co se dá dělat..... :D


A jako bonus fotka nás obou :D.

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Společná je nejlepší.. když člověk sdílí stejnou vášeň s kamarádkou, je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, je to skvělé, že se znáte a máte rády to samé :)

    OdpovědětVymazat