Summer photo challenge (7): Fotka oblíbené činnosti

20:26:00 Heather ♥ 3 Comments


Den sedmý: Fotka oblíbené činnosti

Kay
Miluju psaní, nejvíc právě na svém notebooku :D. Už jsem napsala jednu "knihu" o asi 160 stranách A4 normálního formátu a potom jednu, u které jsem se zasekla u poslední kapitoly :D. Psaní miluju, není lepší pocit, že být pán jednoho celého světa, ačkoliv jen v mojí hlavě :D.

Heather

Na fotce sice není činnost jako taková, ale úzce to s ní souvisí. Vyfotila jsem totiž část šicího stroje. Šití drobnějších věcí a přešívání starých mě moc baví a šiju poměrně často.

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Jé! Taky jsem dřív psala.. ale změnila jsem se. Celkově povaha i osobnost, dřív jsem byla taková uzavřená a s nikým jsem se nebavila.. Teď už jsem víc venku než u psaní, ale bylo to naprosto perfektní odreagování a útěk od reality. Možná až moc..
    Zrovna včera jsem šila sukni! :D Mám ušito jen pár lehčích věcí a teď mám rozdělanou tu sukni.. Do konce víkendu bych ji ale chtěla mít hotovou, abych se mohla vrhnout na kalhoty na podzim! :D Líbí se mi na tom, že si můžu vybrat jakoukoliv látku, kterou nikdo nemá a udělat si z toho něco originální co nikdo nemá.. Nebo ve tvém případně, předělat z něčeho staršího na něco lepšího, novějšího :)

    OdpovědětVymazat
  2. máte fakt super blog :) moc mě to tu baví a tyhle články se mi moc líbí, až budu mít více fotek určitě to taky hodím na blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou prvou fotkou sa úplne stotožňujem :D Píšem na netbooku a neviem si bez toho predstaviť život.

    OdpovědětVymazat