Pieces of my life

12:00:00 Tereza Vlčková 5 Comments

Můj Čiky připravená k levitaci

My dog  Čiky ready to levitation

Moje krajkovo/džínová vesta

My lace/jean vest

Můj šátek, který jsem si koupila už na jaře, ale ještě jsem se neměla k tomu ho někde zveřejnit

My scarf, which I bought in the spring, but I did not have the right article to publish


Když se někdo večer nudí s colou, lampičkou a foťákem

When somebody's bored with cola, lamp and camera

Téměř všechny moje věci na jedné hromadě :D Ještě toho ale dost chybí :D

Almost every my things on one pile :D But a lot of things missing

Můj dárek k narozeninám od kamarádů :D Vždycky jsem chtěla plynovou masku :D

Birthday gift from my friends :D I alway wanted a gas mask :D
Můj dort k sedmnáctinám :)

My cake for 17th birthday

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Tá torta musela byť super a havko je zlatučký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dort vypadá dobře a dárek mě vážně pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé ten darček :DD to si sa musela teda potešiť :D
    Hmm dala by som si kúsok z tej torty :P
    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
  4. Super dárek :D a ten dort.... :3

    OdpovědětVymazat