Toad

8:33:00 Heather ♥ 10 Comments

I když žijeme ve městě, v naší zahradě jsou spousty lesních živočichů. Tahle roztomilá ropuška byla poslední, kterou se mi povedlo  vyfotit.

Even though we live in city there is a lot of forest animals in our garden. This cute little toad was the last one I managed to photograph.




You Might Also Like

10 komentářů:

  1. Taky mám spoustu fotek jedné ropuchy, která se k nám zatoulala.
    Líbí se mi ta poslední. U první je oko moc ve stínu a u druhé je žabka tak trochu zády. :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, i když ta ropucha se mi ani trochu nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zrovna líbí :D jinak na dotek je trochu studená a zvláštní (asi jako kuře před upečením :D), ale stejně bych si jí furt chovala (kdyby jí to neděsilo).

      Vymazat
  3. Ta je nádherná :3 Moc povedené fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se žab štítím,ale ty fotky jsou teda paráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je super!! Ještě lepší je pak, když se naskytne možnost fotit rosničku (skákala nám taky po zahradě). Bohužel už byl podvečer, což se na kvalitě fotek dost podepsalo ://

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem fotila žabku..:D U nás jich je miliarda! Máme jich plnou zahradu a bazén :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé roztomilé fotky, u nás som zatial nevidela poriadne žiadnu žabu :D č je celkom zvláštne pretože bývame pri vode takže tam pominulé roky bývalo dosť žiab :D

    OdpovědětVymazat