I ♥ autumn

10:25:00 Heather ♥ 16 Comments


At least the first days.








You Might Also Like

16 komentářů:

  1. krásné fotky, asi jsem jediná která podzim moc nemusí:D:)) o srdíčkový bokeh jsem se pokoušela, ale nikdy se mi to nepovedlo.. můžu se zeptat jak si ho dělala ty?:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, asi jsem jediná která podzim moc nemusí:D:)) o srdíčkový bokeh jsem se pokoušela, ale nikdy se mi to nepovedlo.. můžu se zeptat jak si ho dělala ty?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :) Taky mám moc ráda podzim, protože je to nádherné období na focení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední, hotové umělecké dílo :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  5. Och och och,přestanu sem chodit,protože pak mám chut vyhodit svůj foták z okna :(:D

    OdpovědětVymazat
  6. Luxusní fotečky :) .Taky přímo miluju podzim!!

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky.. :-) co bych dala za ty susene houby.. :-) my byli nedavno v lese na houbach a nasbirali jsme hub akorat na smazenici :D tak treba priste senam postesti vic :-)

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj nádherné fotografie!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, nádherně fotíš! :)¨A ty srdíčka na té poslední jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou asi ty nejkrásnější fotky podzimu, jaké jsem letos viděla. Klobouk dolů. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky, hlavne ten srdickovy bokeh! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. jesen je strašne fotogenicka a posledna fotka mega.^^

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné fotky také s chuťou do jesene :-)

    OdpovědětVymazat