pátek 27. září 2013

Majorettes


Jo, jsem mažoretka :D Už devět let :D










9 komentářů:

  1. Ty mažoretkové detaily jsou kozelné!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky:) Budu upřímná,nejsem fanoušek mažoretek,ale tak každý má jinčí názor:)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží fotky! ;) Jako malá sem měla více kamarádek/spolužaček mažoretek, bylo to docela v módě, a strašně sem je obdivovala! :D
    Any

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky. Mažoretka, to je super! Oni su tak super, mám ich veľmi rada, Si veľmi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne ftoky :)) najviac sa mi páčia s tými botami ;)
    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
  6. asta :OOO ja som tiež mala byť mažoretka ale bola som na prvej uvádzacej hodine ale takú blbô učiteľku nám dali že sme sa všetky na to vykašlali :DDDDDDDDDDDDDDDDD tak museli zrušiť celý krúžok :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. fotky jako vždy povedené:) a moc děkuju za komentář u mě na blogu, je hrozně hezký "slyšet" pochvalu od člověka co tak parádně fotí:))

    OdpovědětVymazat
  8. super detaily a ty barvy!!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Za jaký tým cvičíš? :-) Já jsem byla mažoretka 10 let, ale už jsem s tím sekla. Jinak krásné fotky!! :-)

    http://littlesweetaffair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat