neděle 15. září 2013

Muffins


Včera jsem byla na svatbě sestřenice. Bylo to opravdu krásné a jsem ráda, že jsem mohla fotit hostinu po obřadu.
Potom mi řekli, ať vyfotím muffiny, a když jsem je uviděla, totálně jsem se zamilovala :D. Jsou absolutně úžasné na pohled a ještě lepší na chuť. Snad si je vychutnáte i na fotkách :D.

 I was at my causin's wedding yesterday. It was really beautiful and I'm glad that I could shooted feast after ceremony. 
They told me that there are muffins to shoot, When I saw those cute muffins, I felt in love with them. They are absolutely stunning to look at and even better to taste. I hope you'll savor them even in photos :)









10 komentářů:

  1. kdyby byly veganské, neodolala bych :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sladké, roztomilé jsou úžasné a ještě lepší je jakým stylem ten článek máš napsaný;)

    OdpovědětVymazat
  3. Och, tak toto su naozaj super fotky, na obrazky s jedlom by som sa mohla divat snad aj celu vecnost! :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsou! Fakt krásné fotky :) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat