Somewhere in my camera

16:47:00 Tereza Vlčková 3 Comments


Hector mi spadnul na zem v pouzdře, ani ne z metru. Rozbil se UV filtr a sklo bylo všude okolo čočky... Brr, nejhorší zvuk, jak se tam sypalo! -_- Z toho důvodu jsme s Audrey udělaly tyhle fotky, pro dokumentaci. Ale když jsem viděla tyhle fotky, musela jsem přidat nějakou magii v Photoshopu :). 
Teď jenom doufám, že Hector bude v pořádku a už mi nikdy nespadne.

Tyhle fotky ale mají symbolizovat každou věc, která může být vidět objektivem foťáku :). Je jenom na fotografovi, jestli to vidí.

Hector felt down in casing, not from much height, but UV filter broke into pieces everywhere around the lens. Brrr, the worst sound, how the broken glass was cracklng! -_- But because of it, we with Audrey made this photos for documentation. But when i saw this, I just had to add some magic in it in Photoshop :).
Now I just hope that Hector will be OK, will have good focus, and never fall down again.

But these photos symbolize every single thing that could be in eye of every camera :) And it's just on photographer, if he/she can see it.





You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Och chudák ! tak snáď už nebude padať..a tá s tigrom je skvelá ! :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  2. opět skvělé :) skvělý nápad, a i ten význam je užasná.
    Hectora je mi vážně líto, nedokážu si představit že by se tohle stalo mě, tak snad bude brzo v pohodě :D :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky aj blog, followujem ak chceš pozri sa na môj. :)

    OdpovědětVymazat