Heather

20:09:00 Heather ♥ 12 Comments


Navazuji na Kay a také přidávám článek o mé maličkosti. :)

Jak jsem se dostala k focení?
Fotit mě (jak jinak :D ) bavilo odmalička. Pořádně se to rozjelo ale až před několika lety, když rodiče koupili lepší kompakt, se kterým už šlo něco lepšího vyfotit. Brzy mi to ale přestávalo stačit, pro což naštěstí rodiče měli pochopení a dopřáli mi zrcadlovku.

foceno na kompakt

Co mě baví kromě focení?
Toho je celkem dost a často se to mění. :D Zmínila bych hlavně ruční práce (háčkování, šití, náramky přátelství), pečení, venčení psa, mazlení se s kočkou, kamarádi..... taky poslech hudby. Nejvíc se mi líbí hudba kapel vzniklých mezi 70. a 90. lety. (Led Zeppelin, Black Sabbath, Megadeth, Type O Negative, Guns N' Roses, Metallica, Alice Cooper, Skid Row, Iron Maiden.....)


Já na fotkách
To je kapitola sama pro sebe. Na momentkách vypadám povětšinou příšerně. Na "umělých" fotkách od Kay už je to trochu lepší. 

momentka
Co nejraději fotím?
Nejraději fotím (stejně jako Kay) lidi. Nejen kvůli individualitě každého jedince, ale taky kvůli komunikaci a větší akci při focení (brouk nebo kytka totiž vypadá stejně i po pěti minutách a žádný speciální pózy prostě neudělá. :D A taky zvířata. 

naši malí zvěrotníci
Proč se můj foťák jmenuje Axl?
Protože miluju rock (a metal). A taky Guns N‘ Roses. A Axl Rose (zpěvák GN’R) je pěkňouš. Tak proto. :D Navíc mám v oblibě pojmenovávat si svoje věci, ke kterým mám bližší vztah. Takže mám batohy Marilyna (Marilyn Manson) a Petera (Peter Steele) nebo mobil McKagana (k němu teda zdaleka nemám takový vztah jako k Axlovi, ale prostě jsem potřebovala použít jméno Duff McKagan - po basákovi z GN'R :D).

mám poličku speciálně jen na něj (foceno na mobil)

10 faktů o mně

1) I když obvykle vypadám křehce, poslouchám většinu druhů metalu.

4. 12. 2012
2) Strašně se mi líbí retro/pin-up styl. Někdy bych chtěla vyjít na ulici jak vystřihnutá ze 40. let (jen mít vhodné obleční).

slabý odvar :D
3) Miluju Vánoce. Už od října (někdy od září) dopočítávám dni do Vánoc (dělám si kalendáře s datem a počtem dní, denně odškrtávám.) 

nové druhy vánočního cukroví si zkouším péct už v říjnu :D
4) Chtěla bych si nechat narůst vlasy po zadek, protože se to dá využít při focení. :D

přesně 2 roky nazpátek
aktuální stav věci :D (mezitím byly pravidelně zastřihovány)
5) Nemám ráda letní horka. Nejlepší letní dovolená je za polárním kruhem nebo  s Kay na Lipně.

Berte to s rezervou, je to vysoko na kopci, normálně tam bylo přes den až 18°C.
15. července 2012 – Švédsko, Gallivare, Dundret (za polárním kruhem)


6) Sbírám koruny a dvoukoruny. Všechny, co se mi objeví v peněžence odkládám doma do plechové krabičky


7) Klasický český chleba mi nechutná.

8) Miluju vřes a vlčí máky.

vřesoviště v Anglii (Land's End)
9) Sama jsem si propíchla druhou dirku na náušnice do levého ucha. Ne, nebolelo to (vážně to není ani cítit, když má člověk štěstí, úplně mine nervy a jenom to křupne. :D).

to ucho s třešničkovou náušnicí je moje
10) Mám přeražený zub  úhlopříčně do špičky - jedničku nahoře vlevo (mám ho ale dodělaný, takže spoj je vidět jen při pohledu z blízka).

svůj přeražený zub sem dávat nebudu :D

You Might Also Like

12 komentářů:

  1. Super článek a krásné fotky. Je fajn,že máš i jiné záliby než focení,budeš asi kreativní člověk. A Vánoce miluju šíleně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Miluju vaše fotky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi boží člověk! Nechápu, že na tvůj blog narážím teprve teď.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hrozně hezká holka, akorát nechápu, jak sis mohla propíchnout ucho? To bych nikdy nedala, klobouk dolů. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, paradny clanok, mas krasne vlasky, do Vianoc odpocitavame dni obe a hudobny vkus mame tiez podobny. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vánoce miluju stejně:)) a druhou dírku v uchu bych také chtěla, ale sama bych to asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka je kouzelná. Vřesoviště bych chtěla vidět na vlastní oči a jsem stejný vánoční maniak jako ty :-)

    OdpovědětVymazat