pondělí 4. listopadu 2013

Terka


Říkaly jsme si, že máme blog už docela dlouho a o nás vlastně nic moc nevíte, takže jsme se rozhodly sepsat nějaké odpovědi na otázky a fakta o nás :) První jsem já (Kay)  :)

Jak jsem se dostala k focení?
Vždycky mě bavilo fotit, už jako malá jsem brala rodičům foťák na film. Že bych ale mohla chtít zrcadlovku jsem si uvědomila teprve před cca. rokem, hlavně potom, co jsme na Lipně s Heather neustále porovnávaly foťáky a hádaly se, kdo má lepší (Petra! :D) Fotila jsem ale už předtím, bavilo mě to vždycky, hlavně ve spolupráci s Photoshopem.

10.11.2012


Co mě baví kromě focení?
Kromě focení miluju i čtení a psaní. Mimo to miluju poslech hudby. Razím heslo "čím mrtvější, tím lepší" :D Ne, dělám si legraci, ale nejvíc miluju Queeny a Freddieho Mercuryho. Neuvěřitelně mě ta hudba inspiruje a někdy mám pocit, že Somebody to love složili přímo pro mě :D Taky mám ráda Beatles, Michaela Jacksona, Bonnie Tyler, Kiss, Pink Floyd... 
26. 11. 2012

červen 2011
Mám ráda Beatles ale nemám ráda písničku Eleanor Rigby - protože se bojím, že dopadnu jako ona :D


Já na fotkách
Jsem hrozně nefotogenická. Na 90% fotek vypadám o 10 kilo těžší nebo o čtyři roky mladší (je mi 17) :D To co vidíte tady na blogu je těch deset povedených procent :D A tahle animace... moje xichty jsou další kapitola sama o sobě :D

Tahle se obvykle tvářím, když procházím svoje fotky :D

Co nejraději fotím?
Lidi. Určitě lidi. Líbí se mi, že každý vypadá jinak, každý pózuje jinak, s každým vychází trochu jiné fotky. Akorát jsem ještě nefotila žádnýho hezkýho kluka :/ :D Chtěla jsem fotit pár, a to už se mi splnilo, tak akorát nějakej pěknej kluk zbejvá :D

Proč se můj foťák jmenuje Hector?
Tak nějak mám ve zvyku pojmenovávat všechny svoje oblíbenější věci :D Třeba můj počítač se jmenuje Sam, mobil je Derek-Roger a můj digitální foťák byl Brian (ano, většinou po oblíbených hudebnících :D). No a Hector je Hector.... no, prostě jsem hledala dobrý, zajímavý jméno a našla jsem ho. Takže Hector nemá hlubší význam. Prostě je to vtipný jméno a k Hectorovi to sedí :D <3


10 faktů o mně

1) Miluju zombie. Hrozně bych chtěla zažít nějakou zombie/pandemickou apokalypsu, ačkoliv pochybuju, že bych bez sprchy, elektřiny a zmrzliny přežila dlouho :D. Ale chtěla bych to prostě zažít, protože:

Srpen 2012
2) Miluju Queeny. Jsou moje životní láska :D Pořád čekám na nějaký zázrak (rozuměj kluka :D), který je bude mít rád taky. Hm, zatím mám smůlu :D. Ale až takovýho potkám, už ho nenechám jít! :D



Lipno, červenec 2013
3) Na fotkách se zásadně nesměju.


4) Miluju retro! Chtěla bych zažít šedesátý/sedmdesátý/osmdesátý léta v Americe.


5) Ráda žehlím a levituju. (Ne nutně najednou :D)


6) Strašně mě fascinují bunkry a plynový masky 

bunkr ve škole, březen 2012
bunkr ve škole, s Petrou, březen 2012
7) Všeho mám hodně :D Deodorantů, oblečení, kosmetiky... Ale pořád mi to nestačí a nikdy nebude :D


8) Už šest let chodím na střechu od našeho domu, i když mě tam s kamarádkami několikrát načapal správce. Je to tam boží :3


9) Na mém osobním Facebooku měla podobná fotka v poli jednu chvíli méně lajků, než komentář "Brukev řepka olejka" od spolužáka pod ní :D Tou dobou jsme totiž brali v biologii poznávačku rostlin :D


10) Jsem pro každou špatnost :D (stejně jako Petra :D) Tady jsme zrovna kradly rajčata na květinové výstavě :D.




9 komentářů:

  1. Tak to je super, som rada že som sa o tebe dozvedela niečo viac :) a sprievodné fotky k tomu sú skvelé ! :)
    a chlapca neber na strechu ty, ale počkaj nech to spraví nejaký sám od seba a pozve ťa on, pustíte si tam Queeny a bude vám super :) veľmi ti to želám nech si takého nájdeš <3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. fotka na střeše je skvělá:) jinak super článek, můj Nikon se jmenuje Albert:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek,takový mě fakt baví. Je vidět, že fotíš dlouho, fotky jsou super. A jinak,taky nejsem nefotogenická, ze sta fotek vyberu jednu jakž takž dobrou.
    Jo a..zajímavé jméno Nikonu. Můj Canon se nijak nejmenuje:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje fotky jsou úžasné!!! :) Jo, Beatles a Queeny taky miluju!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. super článek! kamarádka si taky pojmenovává všechny věci,no:D zombie apokalypsa,mě taky láká,ale bála bych se,že umřu moc brzo,no:D

    OdpovědětVymazat
  6. Animace mě opravdu pobavila! :D a vlastně i celý článek. Pěkné, dozvědět se něco víc o autorkách :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fajný článek, pobavila jsem se při jeho čtení :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  8. haha:-D pobavila jsi mě svýma komentama:-D ta fotka jak levituješ je skvělá:) Přeju Ti ať nějakýho toho kluka poznáš, abys ho mohla vyfotit, jít s nim na střechu a ták:) jo a zombie apokalypsa by se mi taky líbila:D

    OdpovědětVymazat