sobota 2. listopadu 2013

Nickname change (Heather III.)


Takže jsem se konečně rozhodla změnit si blogové jméno z Audrey na Heather. Audrey je příliš používané a už mě to začalo otravovat (to víte, když pod každým příspěvkem najdete v komentářích někoho se stejnou přezdívkou.......). Navíc vřes (anglicky Heather) je moje oblíbená kytka (což jste možná zaznamenali v těchto předchozích článcích Heather I. a Heather II.). Ale nebojte, jsem to pořád já. ;)
Heather

Ok guys, I finally decided to change my nickname from Audrey to Heather. Audrey is too frequent so I got annoyed (you know, when you find somebody with the same nickname as yours in comments under every post......). Moreover, Heather is my fav flower (you may noticed it before in those previous posts: Heather I. and Heather II.). But don't worry, it's still me. ;)
Heather






8 komentářů:

  1. krásne fotky! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, všechny fotky mi evokují Vánoce! Jsou fakt povedené!
    Mimochodem skvělý výběr jména! Ale také mám pocit, že toto jméno slýchám ze všech stran, každopádně pokud se ti líbí a neslýcháš ho ty, tak proč ne :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, budu si muset chvilku zvykat, Heather, ale myslím, že to půjde.D. A ano, vřes je krásná kytka a hlavně fotogenická.

    OdpovědětVymazat
  4. opäť vidím na tomto blogu nádherné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a nová přezdívka je také pěkná! :)

    OdpovědětVymazat