Random photos 2

12:07:00 Tereza Vlčková 4 Comments

Jediná fotka, která není ode mě ani z mého mobilu :D Ale musím nějak upoutat, ne? :D
Konečně jsem dostala nový mobil :D Jsem z něj patřičně nadšená, protože do starého mi nešel Instagram, pořád se sekal, prostě hrůza. Vybrala jsem si GoClever a zatím jsem s ním (kromě malé výdrže baterky při používání aplikací) spokojená. A fotím :D Tak jsem se rozhodla s vámi podělit s fotkami z poslední doby právě z telefonu. Snad nebudete čekat nějaké zázraky hodné zrcadlovky, protože... foťák má 5MPX a kvalita je přece jenom někde jinde. Tak si tu  málo kvalitní hrůzu užijte :D


Moje minulé dva telefony :D Můj poslední, jménem Derek-Roger, je ten záplatovaný buldokem. Radši ani nebudu popisovat, jak se mu to stalo, z důvodu, že by na tenhle blog přišel můj otec :D Ne, dobře. Nejdřív jsem se na něm před rokem vyspala (v noci jsem měla sluchátka a pak ho dala pod polštář, znáte to :D) a ráno jsem se probudila a prostě... byl prasklej. To ještě šlo a vydržela jsem to tak asi rok, dokud jsem s ním o jarních prázdninách v únoru nehodila o prádelník, protože zvonil za postelí a já jí kvůli tomu musela skoro odtáhnout a vlézt tam pro něj, v deset ráno, taková nekřesťanská hodina pro spáče jako já :D.

Na ten první jsem si hodila hrnek s colou :D Ten se jmenoval Majkl.


Jedna z prvních fotek s novým mobilem :) ( a s Heather)


Tohle raději nebudu komentovat :D


Už normálnější fotka na Instagram :D


Jedu si selfie :D


Nechápu, proč je to tak hnusný :D V počítači to vypadá úplně normálně -_-

Aby se neřeklo, i nějaké lepší fotky z Hectora :D 


A nový miláček :3 :D I went clever :D

You Might Also Like

4 komentáře: