Shirtinator: Tričko pro blogera (Kay)

20:52:00 Tereza Vlčková 4 Comments

Když jsme se dozvěděly, že stránka shirtinator nabízí službu "Tričko pro blogera", neváhaly jsme a rozhodly se napsat. Měly jsme obrovskou radost, když nám odepsaly a dokonce nám dovolili tričko pro obě z nás.
Jako první tedy píšu článek já :)


Největší problém pro mě byl vybrat typ trička, protože nabízí opravdu velký výběr. Jenom nad tím jsem strávila asi hodinu a vybírala a vybírala... Musím říct, že jsem tím byla hrozně mile překvapená, protože většina e-shopů nabízí převážně jeden druh, stejně tak kamenné obchody, kde se dá na tričko potisk nažehlit. Dlouho jsem sháněla obchod, který bude mít tričko, které by mi střihem vyhovovalo, a na Shirtnatoru jsem jich našla hned několik. Stejně tak boží je výběr barev u jednotlivých triček. Myslím, že tady si vybere opravdu každý.


Další, co se mi hrozně líbí, je tabulka velikostí triček. Nebyla jsem si jistá, co mi jak bude, ale přímo pod návrhem trička je nejen přehled, ale i modelka - a to nejen vychrtlá hubená a vysoká, ale plnoštíhlá a malá. To mě potěšilo, protože na vyhublých modelkách to vypadá všechno dobře a člověk si to na sobě představuje jen těžko.


Také se dá zobrazit video, kde modelka předvádí tričko, zobrazit detaily trička nebo si ho přeměřit. Za to jsem moc ráda, protože jsem si říkala, že jestli bude na výběr jenom z velikostí, nebudu vědět, jestli mi tričko sedne přes prsa nebo jestli mi nebude moc krátké. Takhle jsem si mohla všechno přeměřit a ujistit se, že mi tričko padne.


Stejně tak boží je nástroj pro umisťování obrázků, který vám i ukáže, jestli je obrázek v dobré kvalitě. Obávala jsem se, že nedokážu dát text a fotku přesně na střed, aby tričko vypadalo pěkně symetricky. Naštěstí je oboje naprosto v pohodě zařízeno, takže vidíte nejen kvalitu vlastní fotky, ale i jestli je umístěná správně ve středu trička. Počet hvězdiček mi ukázal, že mám nahrát fotku v lepší kvalitě, což by mě jinak vůbec nenapadlo.

Celkově jsem hrozně nadšená a nemůžu se dočkat :) Všechno je do detailu popsané a opravdu velký výběr, celá stránka je přehledná a tričko se dělá skoro samo.

A co vy a shirtinator? Už jste si nějaké tričko objednávali?

You Might Also Like

4 komentáře:

  1. prvý raz počujem o takejto stránke, ale páči sa mi to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně to vypadá dobře!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o tom poprvé a už teď jsem nadšená! Určitě to vyzkouším! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to určitě vyzkouším - tričko s vlastním potiskem chci už dlouho :) a měla jsem jich i desítky vytvořených .. jenže jsem nikdy nebyla jistá, jak to bude vypadat a jak mi bude. Dík za článek.

    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat