Shirtinator: Tričko pro blogera II. (Kay)

18:52:00 Tereza Vlčková 8 Comments


Jak už psala moje drahá blogerská polovčika Heather v předchozím článku, trička už dorazila, akorát nějak nebyl čas jít fotit. Nemůžeme se dočkat společných fotek, ale zatím se bohužel musíme/musíte spokojit pouze s fotkami triček. Tady jsou ty moje. Chtěla jsem být originální a neudělat podobný článek jako Heather, takže jsem vyrazila s tričkem ven na procházku. Můžu říct, že lidé na mě koukali opravdu divně, když jsem věšela tričko na strom u silnice a pak kolem něj běhala a fotila :D



Po počátečních neshodách, kdy jsme se asi týden hádaly o výsledné podobě trička, jsme se nakonec domluvily na vzhledu, který vidíte v těchto článcích :D Když už jsme obě věděly, že musíme té druhé trochu ustoupit a zároveň slevit ze svých vlastních požadavků, všechno šlo jako na drátkách. Trička jsme objednaly a ta přišla asi za tři dny. 


Jediné, co bych vytkla je doručení kurýrem, protože chlap na telefonu mi řekl, že to na poštu dát nemůže, abych si to vyzvedla odpoledne, a jestli mi to prý nemůže vyzvednout maminka :D To mě trochu naštvalo, ale nakonec to skutečně musel vyzvednout rodič, ale tatínek, který mohl odejít ve dvanáct z práce pro tričko :D.


Já jsem si, na rozdíl od Heather, vzala Mko, protože mám přece jenom větší prsa a u Ska jsem se bála, že by mi nesedlo. Ukázalo se, že jsem udělala dobře, protože tričko není skoro vůbec elastické a do menšího už bych se asi cpala jenom s obtížemi. Látka je také poměrně dost tenounká, takže v případě jiné barvy by mohla prosvítat. U té černé to ale není problém a na nošení v létě bude tričko ideální.



Co nás trochu zklamalo je potisk. Kvalita textu je dobrá, ale u fotek je to už o něco horší.  Na druhou stranu je ale jasné, že u takto velké barevné plochy to nemůže být až tak dobré jako u jednoduchých bílých písmen.


Takže teď se budeme modlit, aby potisk vydržel i praní a nezačal blednout nebo se odlupovat. U tak hezkého (a hlavně originálního a pracně vymyšleného a vyhádaného) trička by to byla opravdu škoda.


Tady můžete vidět proces vymýšlení designu :D Hádaly jsme se o tom skoro týden, ale nakonec jsme se naštěstí shodly, ačkoliv jsme častokrát neměly daleko k tomu, abychom si každá objednala jiné nebo se vážně pohádaly :D Já jsem souhlasila s předkem trička a nakonec Heather umluvila na levitace na zádech.


Na závěr už nezbývá než říct, že je hrozně super mít trička, díky kterým se můžeme sladit na jakékoli focení a všichni uvidí, že jsme fotografky a patříme k sobě :D



Tady už můžete vidět, jak jsme se sladily :D Tedy tričky záměrně, pohyby byly nezáměrné, ale přesto nás pobavilo, jak jsme se nevědomě synchronizovaly :D


Na závěr bychom chtěly ještě jednou poděkovat Shirtinatoru za zaslání triček a za milou spolupráci :)

You Might Also Like

8 komentářů:

  1. Ahoj holky, trička jsou krásný :) jen je opravdu škoda kvality fotek, nechala jsem si také udělat tričko - ale pro fotku jsem se nakonec nerozhodla ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. je perfektne!

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty levitace jsou vážně totálně boží! Trička se mi moc líbí, jste holky šikovné : ) super nápad, když si uvědomím, že naše třída se není vůbec schopná dohodnout na maturitních.. : D

    OdpovědětVymazat
  4. Trička jsou fakt dost dobrá a moc vám sluší.
    Mě by ta kvalita fotky nevadila. Je to přeci jen na tričku, tak se nedá čekat, že to tam bude úplně bezchybně natištěné.
    A fakt hezky jsi je nafotila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Velice originální fotky trička na stromě!!! :D A gif na konci mě pobavil! :D

    OdpovědětVymazat