Shirtinator: Tričko pro blogera II. (Heather)

14:10:00 Heather ♥ 6 Comments

Trička už máme doma, takže vám je konečně ukážeme. Kvůli počasí (posledních pár týdnů je u nás přes týden krásně, ale o víkendu prší) zatím nemáme trička pořádně nafocená, takže v plné parádě na pěkných fotkách je uvidíte v recenzi od Kay. Každopádně i tyhle fotky vám zprostředkují reálnou podobu. :)

Materiál, střih a velikost

Materiál základního trička je 100% bavlna. Je příjemné na dotek a je pružné. Bohužel, látka je poměrně dost tenká, což u černého trička tolik nevadí, ale u světlejších barev by mohla být průsvitná. Základní tričko je vyrobeno v Bangladéši.




Střih, který jsme si vybraly, mi pěkně sedí, kopíruje postavu a nikde neodstává. Tričko je podle mě akorát tak dlouhé na mojí výšku (160-165 cm). U postav vyšších než je 175 cm už by byl nejspíš příliš krátký. Což se dá ovšem velice snadno vyřešit výběrem jiného střihu.
Velikost přesně odpovídá tabulkám. V nabídce mají celkem 4 velikosti - S, M, L a XL. Já jsem si objednala S, přestože obvykle nosím XS, ale po přeměření triček, co už mám doma to odpovídalo právě S-ku.




Potisk
Nápisy jsou zvládnuté perfektně, mají ostré kraje a ani malá písmenka nejsou zdeformovaná. Obrázky mě nejdříve zklamaly. Jsou trochu rozpité a ne tak zářivé, jako původní fotografie. Na velkých bílých plochách trochu prosvítá ta černá. S tím jsme ale tak trochu počítaly, a nakonec můžu říct, že i tisk obrázků se mi líbí. Troufám si tvrdit, že tisky vypadá ve skutečnosti lépe než na fotkách.




Údržba
Je doporučeno tričko před prvním nošením vyprat (což doporučuju i já, protože po rozbalení bylo cítit octem). Já jsem ho prala běžným prostředkem na praní a  v ruce. Nejdřív jsem se toho trochu bála. Znáte to. :D Jestli nebude pouštět, abych nepoškodila potisk.... Nakonec se mu samozřejmě nic nestalo. :D Žehlit ho nebylo potřeba, po natažení na tělo se srovnalo samo, což je určitě plus.


Fotky na postavě
Jak už jsem psala, kvůli nepřízni počasí se povedly jenom fotky na samospoušť. :D Takže aspoň pro ilustraci.




Závěrem
S tričkem jsem spokojená. Krásně sedí a je příjemné na nošení. Za největší mínus považuju tenký materiál, tak snad i přes to dlouho vydrží. Ale u jiných střihů to samozřejmě může být jinak. Na balíček jsme se těšily, takže se nám ty tři dny, které zabrala doprava po tom, co tričko vyrobili, zdály jako věčnost. :D

PS: Fotky nejsou upravované, aby byly co nejreálnější. Přesto ale, jak už jsem zmiňovala, myslím, že potisk vypadá ve skutečnosti lépe než na fotkách.
PSS: Omluvte kočičí chlupy na tričku. :D Zato může naše kočka. :D




You Might Also Like

6 komentářů:

  1. Trička jsou pěkná a moc vám sluší.
    Krásná kočka. A s těma chlupama to dobře znám. Jednou jsem půjčila tričko kamarádce. Ona si ho ani nemohla vzít, protože vždycky když si ho oblíkla, strašně kýchala. No jo no, alergie na srst. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé tričko si si navrhla, páči sa mi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné tričko, tiež mám jedno doma od shirtinator. :))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  4. super tričká :) asi pred rokom som si zo shirtinator tiež objednala tričko a vybrala som si nejakú "bio bavlnu" alebo čo to je :D a tričko je úplne super, vôbec nie tenké. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty trička vypadají pěkně!!! :)

    OdpovědětVymazat