Spring photo challenge (1): Typicky jarní

8:29:00 Heather ♥ 5 Comments


První kolo (1. 4. - 5. 4.): Fotka něčeho typicky jarního

Kay
Pro mě to jsou rozhodně květy třešní :) Mám je hrozně ráda, symbolizují pro mě takové to teplé jaro, které je spíš k létu, než k zimě. U nás tedy ještě nekvetou, takže fotka je z minulého roku, ale snad brzo budou, protože se s Heather nemůžeme dočkat, až je půjdeme fotit :3

Heather


Když se řekne jaro, tak si současně s kvetoucími stromy představím kuřátka, kachničky, králíčky.....prostě veškerou Velikonoční zvířenu. :D A husokachničku už jsou close enough (to bílé není jejich biologická ale náhradní matka :D).


Kateřina Bieganská
Slečna, která nám poslala svoje fotky ke zveřejnění :)





You Might Also Like

5 komentářů:

  1. neviem kde mám dať ten link, tak ho dávam sem :/ http://kikahphotography.blogspot.sk/2014/03/spring-photo-challenge-fotka-niecoho.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do linkovače ses úspěšně přidala, když ho znovu rozklikneš, tak nahoře jsou vypsaní zúčastnění. ;)

      Vymazat
    2. Tak to mi odľahlo , lebo som to asi 10krát skúšala a nevedela som, či tam som :)

      Vymazat
  2. Pro mě jsou symbolem jara také především právě kvetoucí třešně a celkově rostliny a stromy probouzející se k životu :) Ovšem ten druhý nápad je krásný, taková milá rodinka :D

    OdpovědětVymazat