Spring photo challenge (2): Pohled z mého okna

11:39:00 Tereza Vlčková 5 Comments


Ahoj! :) Omlouváme se za zmatky s linkovačem v předchozím článku, teď už to snad bude v pořádku.
A omlouvám se za zveřejnění den dopředu, šestého je až dneska O:-)

6.4. - 10.4 - Pohled z mého okna


Kay
Mně se teda můj pohled z okna na focení moc nezdá, protože tam nejsou žádný hezký domy, abych mohla fotit scenerii. Navíc bydlíme ve čtvrtém patře, což je dosti nízko. Takhle fotka je konkrétně z léta, 5.7.2013, někdy krátce před bouřkou. Stromy a zeleň jako v Černobylu, ale to nebe mi přijde super :D

To pohled z okna školy už je trochu zajímavější, tedy obzvlášť v zimě :D

Heather

Můj výhled z okna pokoje taky není moc zajímavý. A teď po zimě už vůbec ne (týden stará fotka z deštivého víkendu). A i když to tak možná vypadá, tak nebydlím na vesnici. :D

Zadání Spring photo challenge
1. kolo photo challenge

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Já s epřiznám, že s emi víc zamlouvá pohled z okna Kay, hlavně ta druhá fotka je dost...pchmurná? nevím, taková nečím nepříjemná, ale nemyslím to špatně:D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tá druhá fotka sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý pohled je takový snový.... už chystám na blogu ty své ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oba výhledy moc hezky nafocené. Celkem závidím zimní výhled Kay, takový bych taky ráda měla :-D

    OdpovědětVymazat