Spring photo challenge (3): Něco z mého pokoje

18:13:00 Heather ♥ 4 Comments


3. Detail pokoje (11. dubna - 15. dubna)

Heather

Původně jsem chtěla vyfotit poličku, kterou mám speciálně na Axla (foťák), ale ta nevypadal tak dobře, když na ní netrůnil a fotit na mobil se mi to nechtělo. :D Takže vyfotila háčky na kabelky, batohy a bundy, co mám za dveřmi (ty kytky co visí ze shora propadaly škvírami na poličce, kterou mám na rekvizity na focení).
PS: Doporučuju kliknout na obrázek, otevře se v prohlížeči na fotky a uvidíte ho menší, tím pádem i celý najednou.:D

Kay

Moje fotogalerijní stěna :3 Lepší než mít fotky někde v šuplíku, těch mám dost a pokud si je neprohlížím, nic z toho nemám a vyjde to nastejno, jako je mít v počítači. Ráda se na fotky dívám. Jsou tam ty, na které jsem pyšná, ale hlavně fotky s přáteli nebo rodinou :) Vždycky, když sem přijdu nebo se probudím nebo prostě sedím u počítače, vidím ty nejhezčí vzpomínky :)
(A mléka na stole si nevšímejte :D)

You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Toľko veľa fotiek na jednom mieste, to sa musí krásne spomínať :-). Taktiež mám oveľa radšej normálne fotky, ako tie počítačové. Kožený ruksak je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky od obidvoch sa mi veľmi páčia :) Každá je iná a každá je pekná. A s tou stenou a fotkami je to super. Mne zatiaľ stačí nástenka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Beatles!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ Ty fotky na stěně jsou parádní!!! :) Máš to hezky udělané! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám doma takovou stěnun(spíš skříń teda:D) plnou fotek a stejně jako ty si moc ráda prohlížím fotky!:P A osobně si nedokážu představit mít takové fotky jen v pc, mám ráda držet je v ruce:)

    OdpovědětVymazat