neděle 25. května 2014

♥♥♥


 V poslední době se mi strašně zalíbily fotky tmavé, kde dominuje tmavě zelená barva i přes to, že na nich často jsou jarní motivy. Většina je jen minimálně upravovaná, nebo vůbec, focené k večeru po dešti. :3 Některé jsou současné, ale některé si tu hromadím aspoň dva roky, které se mi začaly pořádně líbit až v poslední době. Možná proto, že mi připomínají fotky z analogových foťáků. 









Na závěr pár barevnějších a veselejších. :D




tohle je hodně stará fotka. fotila jsem ji ještě na kompakt, teď jsem ji pouze ořízla na formát 2:3. 

11 komentářů:

  1. Tyhle typy fotek se mi také strašně líbí!
    Úžasné prostě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Zeleň zbožňuji na všechny způsoby :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka s těmi lodičkami je naprosto geniální! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  4. Presne, podobné fotky sa pácia aj mne, čiže pre mňa úplne krásne fotky! :3

    OdpovědětVymazat
  5. ♥ Ta fotky s lodičkama a ta poslední jsou dokonalé! :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  6. ten motív s papierovými loďkami <3

    OdpovědětVymazat